miercuri, 30 martie 2011

TU...FIINŢĂ

împietrit într-un tablou
pantoful tău
iubito
nu a atins nicicând podeaua noastră
căci oare cum ar putea o plăsmuire
să se îndrăgostească?
deşi pe buze îmi respiră încă
parfumul întrebării tale:
cum e posibil ca o femeie
să poată fi vândută
ca într-o licitaţie de tablouri?
tu nu te-ntrebi adesea
de ce tu eşti atât de reală
iar eu nu sunt nimic
decât doar închipuire?!

tocmai când îţi zărisem tulburarea
care îţi fremăta în palmele umede
tu mă priveai cu unica ta ureche
respirând prin ochiul care-ţi crescuse fără voia ta
în mijlocul frunţii

şi iată...
mă dezlipesc din imaginaţia ta cu grijă
să nu-ţi las amprenta unei amintiri amare
care ţi-ar mai putea pricinui necazuri
dar nu mă avânt încă să zbor
nu zbor niciodatä dimineaţa,
de frică să nu-mi îngheţe aripile acelea
nou nouţe pe care mi le-ai dăruit
înainte de a învăţa să plutesc într-u fiinţă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu